ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ (+30) 2613027800. KIΝ : (+30) 697 404 8999
info@stromatadiko.gr

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ (+30) 2613027800

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών - Stromatadiko.gr

Η πολιτική επιστροφών, αφορά τα προϊόντα της εταιρίας Stromatadiko.gr. Παρακάτω θα βρείτε επιγραμμάτικα τους όρους και τις προϋποθέσεις κατά τις οποίες έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν για λόγους λανθασμένης παράδοσης προϊόντος, ελαττωματικών προϊόντων ή υπααχώρησης από την αγορά ενός προϊόντος.

Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία, ο Πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον Πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, εφόσον επιλέγεται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Πολιτική Επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του Πελάτη προς την Εταιρεία.

Για τα στρώματα ύπνου ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει εξέταση του προϊόντος για ελαττωματικά υλικά. Το στρώμα ύπνου θα πρέπει να αποσταλεί στην εταιρία με επιβάρυνση αρχικά του πελάτη. Εφόσον διαπιστωθεί από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρίας ότι υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο δεν προέρχεται από κακή ανθρώπινη χρήση το στρώμα ύπνου θα αντικατασταθεί και θα αποσταλεί με έξοδα της εταιρίας στον πελάτη και θα πραγματοποιηθεί και επιστροφή των χρημάτων για την αποστολή του στρώματος στην εταιρία τα οποία είχε επιβαρυνθεί ο πελάτης. Αν στο στρώμα ύπνου κατά τον ποιοτικό έλεγχο δε διαπιστωθεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή διαπιστωθεί πρόβλημα το οποίο οφείλεται στη κακή χρήση του χρήστη τότε δε θα γίνει καμία ενέργεια αντικατάστασης ή διόρθωσης του προϊόντος και ο πελάτης θα επιβαρυνθεί εκ νέου τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος του.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς περαιτέρω ευθύνη της Εταιρείας. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τις διαδικασίες της Τράπεζας. Σε περίπτωση αντικαταβολής το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως στην Εταιρεία ο Πελάτης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Η πολιτική επιστροφών που ακολουθείτε για υπαναχωρήσεις φαίνεται παρακάτω:

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία για λόγους υγιεινής, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή/και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία περαιτέρω ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.
  • Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να γίνει οποιαδήποτε χρήση του αγαθού. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρήσης των προϊόντων δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση σύμφωνα με τις παρούσες διατάξεις.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης θα καθοριστεί από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. στρώματα, μαξιλάρια κ.α.) και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Φόρμα Επικοινωνίας του Stromatadiko.gr.

Shopping cart
Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση. View more
Cookies settings
ΑΠΟΔΟΧΗ
ΑΚΥΡΩΣΗ
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
PHPSESSID
Τι είναι τα Cookies;
Όπως οι περισσότεροι ιστότοποι, έτσι και οι ιστότοποι της Εταιρείας stromatadiko.gr χρησιμοποιούν cookies για τη συλλογή πληροφοριών. Τα cookies είναι μικρά αρχεία δεδομένων, τα οποία τοποθετούνται στον υπολογιστή σας ή σε άλλες συσκευές (smartphones, tablets) κατά την περιήγηση σας στον ιστότοπο. Χρησιμοποιούνται για να «θυμούνται», όταν ο υπολογιστής ή η συσκευή σας έχει πρόσβαση στις ιστοσελίδες μας. Τα cookies είναι απαραίτητα για την αποτελεσματική λειτουργία των ιστοσελίδων μας και για να σας βοηθήσουμε να ψωνίζετε online. Χρησιμοποιούνται επίσης για την προσαρμογή των προϊόντων και των υπηρεσιών, που προσφέρονται και διαφημίζονται σε εσάς, τόσο στις ιστοσελίδες μας όσο και σε άλλους ιστότοπους ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τι πληροφορίες συλλέγουν τα Cookies; Ορισμένα cookies συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με την περιήγηση και την αγοραστική σας συμπεριφορά, όταν αποκτάτε πρόσβαση σε έναν ιστότοπο  από τον ίδιο υπολογιστή ή συσκευή. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τις προβαλλόμενες σελίδες, τα προϊόντα που αγοράσατε και τη περιήγηση σας στον ιστότοπο. Δεν χρησιμοποιούμε cookies για τη συλλογή ή την καταγραφή πληροφοριών σχετικά με το όνομα, τη διεύθυνση ή άλλα στοιχεία επικοινωνίας σας. Η Εταιρεία stromatadiko.gr μπορεί να χρησιμοποιεί cookies για να παρακολουθεί την περιήγηση και την αγοραστική σας συμπεριφορά. Πώς γίνεται η διαχείριση των Cookies; Τα cookies που είναι αποθηκευμένα στον υπολογιστή σας ή σε άλλες συσκευές, όταν έχετε πρόσβαση στις ιστοσελίδες μας, έχουν σχεδιαστεί από:
  • την Εταιρεία stromatadiko.gr, και είναι απαραίτητες για να σας επιτρέψουμε να κάνετε αγορές στον ιστότοπο μας
  • τρίτα μέρη που συμμετέχουν μαζί μας σε προγράμματα marketing
  • τρίτα μέρη που μεταδίδουν διαφημιστικά μηνύματα στο διαδίκτυο εξ ονόματος της Εταιρείας stromatadiko.gr.
  Για ποιους σκοπούς χρησιμοποιούνται τα Cookies; Οι κύριοι στόχοι για τους οποίους χρησιμοποιούνται τα cookies είναι:
  • για τεχνικούς σκοπούς απαραίτητους για την αποτελεσματική λειτουργία των ιστοσελίδων μας, ιδιαίτερα σε σχέση με τις online συναλλαγές και την πλοήγηση σας στον ιστότοπο
  • για προώθηση διαφημιστικών  μηνυμάτων ή στοχευμένες ενέργειες
  • για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα πρότυπα περιήγησης και αγορών σας, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης της επιτυχίας μίας καμπάνιας ή ενός διαγωνισμού κ.λπ.
  • για να επιτρέψετε στην Εταιρεία stromatadiko.gr να εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις και να  πραγματοποιήσει πληρωμές σε τρίτους, όταν αγοράσετε από τον ιστότοπο μας ένα προϊόν μέσω πιστωτικής κάρτας.

Επίδοσης / Ανάλυσης / Στατιστικών

<
Δεδομένα χρήσης υπηρεσιών Skroutz Η εταιρία μας, για να μπορεί να αξιολογεί και να βελτιώνει διαρκώς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στον καταναλωτή, χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics, η οποία λειτουργεί με cookies. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, εφόσον έχετε δώσει προηγουμένως τη σχετική συγκατάθεσή σας μέσω του Skroutz.gr, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz στατιστικά χρήσης. Τα δεδομένα που λαμβάνονται από την εταιρία μας μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr, στο τέλος της οποίας μπορείτε και να ανακαλέσετε τυχόν συγκατάθεσή σας. Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι, εφόσον έχετε οδηγηθεί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω του Skroutz.gr και πραγματοποιήσετε σε εμάς αγορά, κοινοποιούνται με ασφάλεια από εμάς στο Skroutz δεδομένα που αφορούν στη συγκεκριμένη αγορά σας, στο πλαίσιο της εμπορικής συνεργασίας μας με το Skroutz και της χρήσης από εσάς των υπηρεσιών Skroutz. Η κοινοποίηση από εμάς των δεδομένων αυτών γίνεται μέσω cookie και είναι απαραίτητη για την οικονομική εκκαθάριση αυτής της εμπορικής συνεργασίας, της οποίας τυχόν κάνατε χρήση. Λόγω της αναγκαιότητας αυτής, η νομοθεσία μας επιτρέπει να μην ζητούμε τη συγκατάθεσή σας για την κοινοποίηση αυτών των δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην πολιτική απορρήτου καθώς και την πολιτική cookies του Skroutz.gr.
 
Πώς να απενεργοποιήσετε τα Cookies; Αν χρησιμοποιείτε Internet Explorer:
  1. επιλέξτε από το μενού “Εργαλεία” και στη συνέχεια “Επιλογές Internet”
  2. κάντε κλικ στην καρτέλα “Ιδιωτικό απόρρητο”
  3. επιλέξτε τη ρύθμιση για την κατάλληλη ρύθμιση.
Αν χρησιμοποιείτε Google Chrome:
  1. επιλέξτε “Ρυθμίσεις” και στη συνέχεια “για προχωρημένους”
  2. στην ενότητα “Απόρρητο και ασφάλεια”, κάντε κλικ στην επιλογή “Ρυθμίσεις περιεχομένου”
  3. κάντε κλικ στην επιλογή “Cookies”.
Αν χρησιμοποιείτε το Safari:
  1. επιλέξτε “Προτιμήσεις” και στη συνέχεια “Απόρρητο”
  2. κάντε κλικ στο “Κατάργηση όλων των δεδομένων ιστότοπου”.
Αν χρησιμοποιείτε Mozilla Firefox:
  1. επιλέξτε από το μενού “Εργαλεία” και στη συνέχεια “Επιλογές”
  2. κάντε κλικ στο εικονίδιο “Privacy”
  3. βρείτε το μενού “cookies” και επιλέξτε τις σχετικές επιλογές.
Τέλος, αν χρησιμοποιείτε το Opera 6.0:
  1. επιλέξτε από το μενού “Αρχεία” και στη συνέχεια “Προτιμήσεις”
  2. κάντε κλικ στο “Απόρρητο”.
  Τι θα συμβεί αν απενεργοποιήσετε τα Cookies; Αυτό εξαρτάται από το ποιά cookies έχετε απενεργοποιήσει, αλλά γενικά ο ιστότοπος ενδέχεται να μην λειτουργεί σωστά εάν όλα τα cookies είναι απενεργοποιημένα. Αν απενεργοποιήσετε μόνο τα cookies τρίτων, δεν θα εμποδίζεστε να κάνετε αγορές στους ιστότοπους μας. Αν απενεργοποιήσετε όλα τα cookies, δεν θα μπορείτε να ολοκληρώσετε τις online αγορές στους ιστότοπους μας.
 
Save settings
Cookies settings
Shop
0 items Cart
My account